1) Mis mängu oma rühmaga tegite interaktiivsel laual ja mis mängu LearningAppsiga!
LearningApps: tegime loodusōpetuse tunniks App'i, kus tuleb paigutada elusolendid vastavalt gruppidesse (kahepaiksed, roomajad, imetajad, kalad).
Interaktiivne laud: tegime matemaatika tunniks App'i, kus tuleb autod panna tehete vastustest lähtuvalt järjekorda (väiksemast arvust suuremani).
2) Lühike mängu kirjeldus ning mis oli mängude tegemise juures kõige keerulisem, mis üllatas, mis oli kõige raskem?
LearningApps: ōpilaste ülesanne on paigutada loomad vastavalt gruppidesse (kahepaiksed, roomajad, imetajad, kalad). Igasse gruppi kuulub 3 looma. Kōige keerulisem oli ülesanne kohandada RŌK'iga, kuna otseselt ükski pädevus väga konkreetselt meie ülesandega kokku ei läinud. Meid üllatas see, et ülesandeid on lihtne ning kiire teha. Samuti üllatas meid see, et üldse selline keskkond on olemas, kus saab sellised ülesandeid ise teha. Kōige raskem oli koostada ülesanne, leida pildid ja ōige teostamisviis.
Interaktiivne laud: õpilaste ülesanne on paigutada autodel olevate tehete vastused ōigesse järjekorda (alustades väikseimast). Arvutusi on kokku 10. Kōige raskem oli mäng tōlkida sobivasse eesti keelde. Samuti tekitas raskusi üldse aru saada, mida me täpselt loome, kui enne mängu ei olnud näinud. Meie gruppi üllatas see, et interaktiivse laua programmid on ainult inglisekeelsed, seega, et saada eestikeelseid mänge, siis tuleb neid ise teha. Arvutis ei tulnud mäng välja küll aga laua taga tuli, jee!
3) Kuidas on mängud seotud RÕKiga? Milliseid pädevusi mängud toetavad? Vähemalt 5 pädevust.
LearningApps: ōpilane tunneb loomariiki, teab oma tugevusi ja nōrkusi, oskab kasutada erinevaid Appe ja programme ōppimise eesmärgil ning teavet leida internetist, oskab rühmitada elusolendeid nende tunnuste järgi ( nt: kaladel on lōpused).
Pädevused:
1) Oskab esitada loodusteaduslikke küsimusi ja hankida loodusteaduslikku teavet, oskab looduses käituda, huvitub loodusest ja looduse uurimisest;
2) Enesemääratluspädevus – suutlikkus mõista ja hinnata iseennast, oma nõrku ja tugevaid külgi;
3) Ōpipädevus - kasutada õpitut, sealhulgas õpioskusi ja -strateegiaid, erinevates kontekstides ning probleeme lahendades; analüüsida enda teadmisi ja oskusi, tugevusi ja nõrkusi ning selle põhjal edasiõppimise vajadust;
4) Oskab sihipäraselt vaadelda, erinevusi ja sarnasusi märgata ning kirjeldada; oskab esemeid ja nähtusi võrrelda, ühe-kahe tunnuse alusel rühmitada;
5) Oskab kasutada lihtsamaid arvutiprogramme ning kodus ja koolis kasutatavaid tehnilisi seadmeid.
Interaktiivne laud: ōpilane harjutab arvutamist, kasutab erinevaid tehnoloogilisi vahendeid, oskab peast arvutada, oskab arvestada teistega - ei torma laua juures ja annab teistele ka vōimaluse mängida.
Pädevused:
1) Matemaatikapädevus – suutlikkus kasutada matemaatikale omast keelt, sümboleid ning meetodeid erinevaid ülesandeid lahendades kõigis elu- ja tegevusvaldkondades;
2) Oskab kasutada lihtsamaid arvutiprogramme ning kodus ja koolis kasutatavaid tehnilisi seadmeid;
3) Kasutatakse eakohast ning individuaalsele eripärale kohandatavat õppevara, sealhulgas nüüdisaegseid info- ja kommunikatsioonitehnoloogiatel põhinevaid õppematerjale ja -vahendeid;
4) Oskab sihipäraselt vaadelda, erinevusi ja sarnasusi märgata ning kirjeldada; oskab esemeid ja nähtusi võrrelda, ühe-kahe tunnuse alusel rühmitada;
5) Väärtustab matemaatikat ning tunneb rōōmu matemaatikaga tegelemisest.
LearningApps: http://learningapps.org/display?v=p2hvwbmy201
Interaktiivne laud: autode parkimise ülesanne
Koostajad: Triinu Eglit, Liis Kadalipp, Krislyn Kaljula, Riine Hollo.
LearningApps: tegime loodusōpetuse tunniks App'i, kus tuleb paigutada elusolendid vastavalt gruppidesse (kahepaiksed, roomajad, imetajad, kalad).
Interaktiivne laud: tegime matemaatika tunniks App'i, kus tuleb autod panna tehete vastustest lähtuvalt järjekorda (väiksemast arvust suuremani).
2) Lühike mängu kirjeldus ning mis oli mängude tegemise juures kõige keerulisem, mis üllatas, mis oli kõige raskem?
LearningApps: ōpilaste ülesanne on paigutada loomad vastavalt gruppidesse (kahepaiksed, roomajad, imetajad, kalad). Igasse gruppi kuulub 3 looma. Kōige keerulisem oli ülesanne kohandada RŌK'iga, kuna otseselt ükski pädevus väga konkreetselt meie ülesandega kokku ei läinud. Meid üllatas see, et ülesandeid on lihtne ning kiire teha. Samuti üllatas meid see, et üldse selline keskkond on olemas, kus saab sellised ülesandeid ise teha. Kōige raskem oli koostada ülesanne, leida pildid ja ōige teostamisviis.
Interaktiivne laud: õpilaste ülesanne on paigutada autodel olevate tehete vastused ōigesse järjekorda (alustades väikseimast). Arvutusi on kokku 10. Kōige raskem oli mäng tōlkida sobivasse eesti keelde. Samuti tekitas raskusi üldse aru saada, mida me täpselt loome, kui enne mängu ei olnud näinud. Meie gruppi üllatas see, et interaktiivse laua programmid on ainult inglisekeelsed, seega, et saada eestikeelseid mänge, siis tuleb neid ise teha. Arvutis ei tulnud mäng välja küll aga laua taga tuli, jee!
3) Kuidas on mängud seotud RÕKiga? Milliseid pädevusi mängud toetavad? Vähemalt 5 pädevust.
LearningApps: ōpilane tunneb loomariiki, teab oma tugevusi ja nōrkusi, oskab kasutada erinevaid Appe ja programme ōppimise eesmärgil ning teavet leida internetist, oskab rühmitada elusolendeid nende tunnuste järgi ( nt: kaladel on lōpused).
Pädevused:
1) Oskab esitada loodusteaduslikke küsimusi ja hankida loodusteaduslikku teavet, oskab looduses käituda, huvitub loodusest ja looduse uurimisest;
2) Enesemääratluspädevus – suutlikkus mõista ja hinnata iseennast, oma nõrku ja tugevaid külgi;
3) Ōpipädevus - kasutada õpitut, sealhulgas õpioskusi ja -strateegiaid, erinevates kontekstides ning probleeme lahendades; analüüsida enda teadmisi ja oskusi, tugevusi ja nõrkusi ning selle põhjal edasiõppimise vajadust;
4) Oskab sihipäraselt vaadelda, erinevusi ja sarnasusi märgata ning kirjeldada; oskab esemeid ja nähtusi võrrelda, ühe-kahe tunnuse alusel rühmitada;
5) Oskab kasutada lihtsamaid arvutiprogramme ning kodus ja koolis kasutatavaid tehnilisi seadmeid.
Interaktiivne laud: ōpilane harjutab arvutamist, kasutab erinevaid tehnoloogilisi vahendeid, oskab peast arvutada, oskab arvestada teistega - ei torma laua juures ja annab teistele ka vōimaluse mängida.
Pädevused:
1) Matemaatikapädevus – suutlikkus kasutada matemaatikale omast keelt, sümboleid ning meetodeid erinevaid ülesandeid lahendades kõigis elu- ja tegevusvaldkondades;
2) Oskab kasutada lihtsamaid arvutiprogramme ning kodus ja koolis kasutatavaid tehnilisi seadmeid;
3) Kasutatakse eakohast ning individuaalsele eripärale kohandatavat õppevara, sealhulgas nüüdisaegseid info- ja kommunikatsioonitehnoloogiatel põhinevaid õppematerjale ja -vahendeid;
4) Oskab sihipäraselt vaadelda, erinevusi ja sarnasusi märgata ning kirjeldada; oskab esemeid ja nähtusi võrrelda, ühe-kahe tunnuse alusel rühmitada;
5) Väärtustab matemaatikat ning tunneb rōōmu matemaatikaga tegelemisest.
LearningApps: http://learningapps.org/display?v=p2hvwbmy201
Interaktiivne laud: autode parkimise ülesanne
Koostajad: Triinu Eglit, Liis Kadalipp, Krislyn Kaljula, Riine Hollo.
Tunnitöö arvestatud
VastaKustuta